dc.contributor.author |
Іващук, О. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Іващук, Д. О. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-03-11T14:39:19Z |
|
dc.date.available |
2025-03-11T14:39:19Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Іващук О. В. Особливості формування цифрових компетентностей у студентів-медиків / О. В. Іващук, Д. О. Іващук // Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). – 2023. – № 2(16). – С. 306-313. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7315 |
en |
dc.description.abstract |
Пандемія COVID-19 стала суттєвим поштовхом до диджиталізації різних сфер діяльності людини, суспільства та держави. Цифровізація медицини сприяє забезпеченню якості надання медичних послуг населенню. У зв’язку з цим гостро постає питання підготовки фахівців, які вміють працювати з відповідними технологіями. Тому набуття цифрових компетентностей є важливим аспектом медичної освіти. У статі описано підходи, які дозволяють студентам-медикам здобути на практичних заняттях з медичної інформатики комп’ютерні навички, які будуть необхідні їм у подальшій професійній діяльності. Оскільки основними напрямками диджиталізації медицини є електронна система охорони здоров’я eHealth, медичні систем підтримки прийняття рішень, телемедицина, то робочі програми мають містити теми, які дозволяють студентам здобути навички роботи у зазначених сферах. Викладачі медичної інформатики Вінницького національного університету ім. М.І. Пирогова співпрацюють з українськими розробниками медичних програмних продуктів і забезпечують доступ до сучасних програмних рішень своїм студентам під час вивчення тем: “Методи підтримки прийняття рішень. Стратегії отримання медичних знань”, “Клінічні системи підтримки прийняття рішень. Засоби прогнозування”, “Експертні системи”, “Моделювання медико-біологічних процесів”.
Основними цифровими компетентностями, які можуть бути сформовані під час навчання у вищому навчальному медичному закладі є: навички роботи з медичними інформаційними системами на прикладі МІС Doctor Eleks, з приладами дистанційного моніторингу стану пацієнта та з віртуальним пацієнтом “СКІФ”, постановка діагнозів за допомогою експертних систем. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Наукові інновації та передові технології |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові технології |
uk_UA |
dc.subject |
електронна система охорони здоров’я eHealth |
uk_UA |
dc.subject |
медична інформаційна система |
uk_UA |
dc.subject |
телемедицина |
uk_UA |
dc.subject |
системи підтримки прийняття рішень |
uk_UA |
dc.subject |
віртуальний пацієнт |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування цифрових компетентностей у студентів-медиків |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |