Аннотации:
Висока академічна успішність є ключовим показником якості підготовки майбутніх медичних фахівців, оскільки вона забезпечує глибоке розуміння теоретичних основ та практичних аспектів медицини, необхідних для професійної діяльності. Метою статті було дослідити різні мотиваційні стратегії для підвищення академічної успішності здобувачів вищої медичної освіти. У процесі дослідження було з’ясовано, що академічна успішність здобувачів медичної освіти є рівнем засвоєння знань, умінь та навичок, які вони демонструють у процесі навчання. Ключовою складовою академічної успішності здобувачів освіти медичних спеціальностей є мотивація, оскільки вона допомагає розвивати як загальні, так і професійні компетентності, що визначають подальший успіх у кар’єрі. Для підвищення мотивації до навчання та академічних досягнень медичні заклади вищої освіти повинні створювати освітнє середовище, яке підтримує розвиток автономії, сприяє формуванню професійної компетентності здобувачів освіти й налагодженню партнерських відносин із викладачами. Визначено, що одним із різновидів діяльності, яка стимулює активність та пізнавальний інтерес здобувачів вищої медичної освіти, є самостійна робота. У процесі виконання таких робіт здобувачі вищої освіти навчаються планувати свою діяльність, аналізувати інформацію, приймати рішення та презентувати результати. Ефективною мотиваційною стратегією є також впровадження елементів гейміфікації в освітній процес. Сучасні технології й глобальні освітні тенденції сприяють підготовці високо- кваліфікованих і конкурентоспроможних лікарів із глибокими знаннями, які можуть успішно адаптуватися в динамічному професійному середовищі як в Україні, так і за кордоном. Окрім цього, інноваційні технології допомагають підвищити академічну успішність здобувачів вищої освіти й забезпечити їх мотивацію через доступ до новітніх ресурсів та інтерактивних навчальних методів. Окреслено основні напрями використання інноваційних технологій у вищій медичній освіті України. Акцентовано на тому, що при впровадженні активних методів навчання особливо важливою є роль викладача, оскільки він повинен створювати в аудиторії атмосферу, яка сприятиме активному залу- ченню здобувачів освіти. У висновках зазначено, що підвищення академічної успішності здобувачів можливе через впровадження різноманітних мотива- ційних стратегій. Важливо орієнтуватися на індивідуальні потреби та інтереси здобувачів медичної освіти, створювати підтримувальне й стимулювальне освітнє середовище.