Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Антонюк, Л. Л. uk_UA
dc.contributor.author Михайлюк, Г. Т. uk_UA
dc.contributor.author Бондар, О. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-07T13:42:19Z
dc.date.available 2025-03-07T13:42:19Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Антонюк Л. Перспективи впровадження змішаного навчання у ЗВО / Л. Л. Антонюк, Г. Т. Михайлюк, О. В. Бондар // Актуальні питання гуманітарних наук. – 2022. – Вип. 58, т. 1. – С. 216-221. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7100 en
dc.description.abstract Дослідження присвячено висвітленню ключових особливостей та перспектив впровадження змішаного навчання у ЗВО. Виявлено, що для українських ЗВО сьогодні найбільше підходить змішана модель навчання, яка поєднує технології системи дистанційного навчання з традиційними системами. Встановлено, що у змішаному навчанні розширюються освітні, пізнавальні та дослідницькі можливості ЗО, відбувається інтерактивна взаємодія викладачів і здобувачів вищої освіти. Визначено, що змішані форми навчання висувають високі вимоги до професіоналізму викладачів і зміщують акцент із традиційної організації освітнього процесу та адміністративної роботи на роботу з база¬ми даних та індивідуальний супровід здобувачів вищої освіти і системне та комплексне вдосконалення освітніх програм. Визначено, що одним із ключових напрямів модернізації всієї освітньої галузі може стати розвиток змішаної освіти, яка поєднує в собі переваги традиційної та інтерактивної освіти. Виявлено, що важливим аспектом змішаного навчання є розрізнення навчального матеріалу, що вивчається в аудиторії, та навчального матеріалу, що генерується в електронному інформаційно-освітньому середовищі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject змішане навчання uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject викладач uk_UA
dc.subject здобувач вищої освіти uk_UA
dc.subject ЗВО
dc.title Перспективи впровадження змішаного навчання у ЗВО uk_UA
dc.title.alternative Prospects of implementation of blended education in institutions of higher education en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию