Короткий опис (реферат):
Дослідження присвячено висвітленню ключових особливостей та перспектив впровадження змішаного навчання у ЗВО. Виявлено, що для українських ЗВО сьогодні найбільше підходить змішана модель навчання, яка поєднує технології системи дистанційного навчання з традиційними системами. Встановлено, що у змішаному навчанні розширюються освітні, пізнавальні та дослідницькі можливості ЗО, відбувається інтерактивна взаємодія викладачів і здобувачів вищої освіти. Визначено, що змішані форми навчання висувають високі вимоги до професіоналізму викладачів і зміщують акцент із традиційної організації освітнього процесу та адміністративної роботи на роботу з база¬ми даних та індивідуальний супровід здобувачів вищої освіти і системне та комплексне вдосконалення освітніх програм. Визначено, що одним із ключових напрямів модернізації всієї освітньої галузі може стати розвиток змішаної освіти, яка поєднує в собі переваги традиційної та інтерактивної освіти. Виявлено, що важливим аспектом змішаного навчання є розрізнення навчального матеріалу, що вивчається в аудиторії, та навчального матеріалу, що генерується в електронному інформаційно-освітньому середовищі.