dc.contributor.author |
Антонюк, Л.Л. |
|
dc.contributor.author |
Михайлюк, Г.Т. |
|
dc.contributor.author |
Бондар, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-07T13:42:19Z |
|
dc.date.available |
2025-03-07T13:42:19Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Лариса Антонюк, Галина Михайлюк, Олеся Бондар. Перспективи впровадження змішаного навчання у ЗВО / Л.Л.Антонюк, Г.Т. Михайлюк, О.В. Бондар // Актуальні питання гуманітарних наук. – 2022. – Випуск 58, том 1. – С. 216-221. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/7100 |
|
dc.description.abstract |
Дослідження присвячено висвітленню ключових особливостей та перспектив впровадження змішаного навчання у ЗВО. Виявлено, що для українських ЗВО сьогодні найбільше підходить змішана модель навчання, яка поєднує технології системи дистанційного навчання з традиційними системами. Встановлено, що у змішаному навчанні розширюються освітні, пізнавальні та дослідницькі можливості ЗО, відбувається інтерактивна взаємодія викладачів і здобувачів вищої освіти. Визначено, що змішані форми навчання висувають високі вимоги до професіоналізму викладачів і зміщують акцент із традиційної організації освітнього процесу та адміністративної роботи на роботу з база¬ми даних та індивідуальний супровід здобувачів вищої освіти і системне та комплексне вдосконалення освітніх програм. Визначено, що одним із ключових напрямів модернізації всієї освітньої галузі може стати розвиток змішаної освіти, яка поєднує в собі переваги традиційної та інтерактивної освіти. Виявлено, що важливим аспектом змішаного навчання є розрізнення навчального матеріалу, що вивчається в аудиторії, та навчального матеріалу, що генерується в електронному інформаційно-освітньому середовищі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
змішане навчання |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
викладач |
uk_UA |
dc.subject |
здобувач вищої освіти, ЗВО |
uk_UA |
dc.title |
Перспективи впровадження змішаного навчання у ЗВО |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Prospects of implementation of blended education in institutions of higher education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |