Abstract:
Анотація. У цій статті обговорюються особливості адаптаційних процесів з урахуванням повсякденного життя студентської молоді під час війни. Наше дослідження підкреслює необхідність впровадження профілактичних заходів для сприяння здоровій поведінці та самопочуття студентів у складних умовах. Отримані результати можуть дати поштовх майбутнім дослідженням та допомогти розробити програми і заходи підтримки здобувачів вищої освіти. Отже, результати дослідження дозволили визначити ряд змін поведінкових факторів і психологічного стану студентів протягом війни. До позитивних змін можна віднести збільшення тривалості рухової активності легкого типу та тенденцію до зниження тривожних проявів та ознак посттравматичного стресового розладу на другому році війни, що свідчить про нормальний перебіг адаптаційних процесів. Поряд із цим, виявлене зниження рухової активності помірно-інтенсивного типу та високий рівень частки молоді з депресивними симптомами вказує на можливі майбутні негативні зрушення стану здоров’я та зниження успішності навчання, і вимагає втручання. На наш погляд у складних умовах сьогодення проведення моніторингу поведінкових особливостей і психологічного стану студентів, а також розробка і впровадження профілактичних заходів для боротьби з гіподинамією іпорушеннями ментального здоровя є необхідною умовою збереження здоров’я молоді.