Abstract:
В публікації розкриваються особливості дистанційного викладання стоматологічних дисциплін іноземним здобувачам вищої освіти в умовах воєнного стану. Навчання іноземних студентів потребує особливого методологічного підходу, створення умов для практичної реалізації навичок і вмінь у цифровому середовищі. В таких умовах важливе значення має якісний мультимедійний супровід практичних занять (презентації, оригінальні навчальні фільми, клінічні кейси тощо). Значна увага приділяється використанню веб-квест технології, яка дозволяє організувати активну пошукову діяльність студентів; формувати навички як самостійної роботи, так і роботи в команді; розвити творче, аналітичне та критичне мислення. Розроблена і впроваджена експертна система для студентів 3 курсу з диференційної діагностики різних форм пульпіту. Дана експертна система сприяє вирішенню задач діагностики, інтерпретації даних, прогнозуванню перебігу захворювань і ускладнень, плануванню лікувальної тактики лікаря-стоматолога з наступним застосуванням сформованих навичок у майбутній стоматологічній практиці.