Аннотации:
Було проведено опитування студентів першого курсу медичного факультету Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова. До анкети було включено питання щодо індивідуальної готовності студентів до дистанційного навчання, оцінки якості отриманих знань і вмінь при онлайн-навчанні, доречності застосування дистанційних технологій у вищому медичному закладі, виникнення проблем організації навчального процесу в умовах дистанціювання, впливу дистанційного навчання на психоемоційний стан студентів та можливості формування професійних вмінь та навичок при онлайн-навчанні. Студенти відмітили, що під час онлайн навчання у них сформувалися певні вміння і навички, а саме: вміння організовувати свій робочий час, вміння працювати з літературою і великим об’ємом інформації, а також такі риси характеру як самовпевненість,самостійність і самодисципліна. Натомість більшості студентів не вистачає
комунікації зі студентами і викладачами, а також психоемоційного забарвлення процесу навчання, самоорганізації і зовнішнього контролю з боку викладача. На сьогодні дистанційні технології навчання продовжують розвиватися і удосконалюватися, їх активне впровадження в навчальний процес сприятиме формуванню комфортного освітнього середовища, забезпечуватиме розвиток творчих здібностей здобувачів вищої освіти і основних професійних компетентностей майбутніх фахівців у галузі медицини.