Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шевчук, А. М. uk
dc.date.accessioned 2022-11-04T19:04:56Z
dc.date.available 2022-11-04T19:04:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шевчук А. М. Особливості організації дистанційного навчання студентів /А. М.Шевчук, О. Редько, Г. Шикiтка // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобиц. держ. пед. ун-ту імені Івана Франка. - 2021. - Вип. 36, т. 3. – С. 295-302. - DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/36-3-49 uk_UA
dc.identifier.issn 2308-4855
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/5787
dc.description.abstract Сучасні глобалізаційні процеси, а також тенденції, спричинені загальносвітовою пандемією, стають передумовами трансформації освітнього простору. Сьогодні особливу роль у навчальному процесі студентів відіграють інформаційні та цифрові технології, підвищуються вимоги до рівня професійної компетентності майбутніх фахівців, оновлюються освітні концепції, виникає потреба в застосуванні дистанційних методів організації начального процесу. У контексті забезпечення сталого соціально-економічного розвитку стратегічним орієнтиром є використання дистанційного навчання на рівні із традиційним. У статі проаналізовано особливості організації дистанційного навчання як перспективної форми підготовки спеціалістів, яка сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності вітчизняних фахівців на глобальному ринку праці. У науковій роботі поняття дистанційного навчання студентів було проаналізовано як дієвий механізм забезпечення гнучкості індивідуальної освітньої траєкторії, який ураховує не лише мобільність людських ресурсів, а і рівень цифровізації, характерний для сучасного суспільства. У процесі зміни науково-освітнього простору постає питання вибору найбільш ефективних із позиції збагачення професійного й особистісного потенціалу інструментів забезпечення дистанційного навчання. Було визначено, що основними із сучасних методів дистанційної підготовки, які набули широкого вжитку в повсякденній педагогічній практиці, є як формальні методи – традиційні, так і неформальні – інноваційні. Дослідження проблематики здійснювалось за допомогою застосування методів порівняння, абстракції, аналізу й узагальнення. На основі аналізу теоретико-методологічного підґрунтя було визначено, що перспективність розвитку дистанційної освіти спричинена збалансованим застосуванням мультикомпонентних методик навчання, зокрема ефективним поєднанням усіх переваг інформаційно-комунікаційних технологій та мультисенсорного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject неформальне навчання uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject саморозвиток uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject інформатизація та цифровізація суспільства uk_UA
dc.title Особливості організації дистанційного навчання студентів uk_UA
dc.title.alternative Features of distance learning organization students uk_UA
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию