Abstract:
Метою роботи є обґрунтування доцільності імплементації інноваційних технологій, форм та методів навчання в освітній процес закладів вищої освіти, як основного чинника формування професійних навиків у майбутніх фахівців в умовах комбінованого аудиторно-дистанційного навчання. У роботі використані методи: бібліосемантичний, історичний та контент-аналіз. Висвітлені питання імплементації інноваційних методів навчання у здобувачів освіти вищих навчальних закладів в умовах дистанційного навчання, а саме: створення "інтелект-карти" на задану тему та самостійна робота студентів в "малій групі", ефективність застосування "кейс-технологій" на практичних заняттях та проведення семінарів в форматі проблемної лекції. Підкреслено значення інноваційного навчання у процесі формування професійних навиків майбутніх фахівців в умовах комбінованої аудиторно-дистанційної освіти.