Аннотации:
В статті висвітлено проблеми професійного самовизначення, які набувають значної актуальності для сучасного студентства, оскільки необхідною умовою професійного розвитку є готовність до майбутньої професійної діяльності. Вільний вибір професії, самовизначення й самореалізації особистості в професійній діяльності набуває актуальний характер. Особливо це важливо, коли мова йде про лікарів психологів, що координують процес соціалізації суспільства та молоді, які знаходяться в складних життєвих обставинах. Визначено рівень обізнаності професійного самовизначення студентів першого курсу медико-психологічного факультету, які вже навчаються за своїм майбутнім психологічним фахом. Теоретично обґрунтовано значення застосовування інтерактивних технологій у виявленні рівня професійного самовизначення майбутніх лікарів психологів. Розроблено зміст диспуту та просвітницького тренінгу на профорієнтаційну тематику психологічного спрямування, впроваджено їх в навчально-виховну практику медичних закладів вищої освіти, які готують медичних психологів та розкрито значущість професійного самовизначення для ідеалу майбутніх лікарів психологів.