Аннотации:
Серед проблем професійного самовизначення студентської молоді до різних спеціальностей у медичних закладах вищої освіти особливого значення набуває вибір професії лікаря-психолога. Вона порівняно нова в нашому суспільстві, але соціально-економічна криза та бойові дії на Сході країни є наслідком порушення психіки як учасників конфлікту, так і їх рідних, які потребують вкрай необхідної
кваліфікованої медико-психологічної допомоги. Потреба у таких фахівцях зростає, а специфіка підготовки лікарів-психологів висвітлена на сьогодні недостатньо в науковій літературі. Тому пріоритетним напрямком вдосконалення фахової підготовки на сьогодні є збільшення уваги до особистісно-професійного зростання
лікарів-психологів, формування у них високого рівня професійного визначення, потреби в досягненні високого рівня професійної самореалізації. Кваліфікований лікар-психолог зобов’язаний вміти проводити клінічні бесіди та діагностичне інтерв’ю, які допоможуть виявити проблему; володіти навиками психолого-психіатричної,
функціональної, синдромальної та диференційної діагностики; вміло застосовувати методи психологічного, психотерапевтичного та психолого-соціального впливу на особистість, яка потерпає, надавати медико-психологічну допомогу пацієнтам, які стали заручниками складних життєвих обставин.