Abstract:
Системний підхід, як нова методологічна основа наукового пізнання, дозволяє вивчити об’єкт як ціле, що складається з різних взаємопов’язаних елементів. Метою роботи є встановлення особливостей використання системного підходу при підготовці і проведенні практичних занять з медичної біології студентам-медикам. Методичну розробку можна вважати системою, яка складається з таких компонентів: актуальність теми, навчальні та виховні цілі, міждисциплінарна інтеграція, зміст теми у вигляді структурнологічних схем, план та організаційна структура заняття, матеріали методичного забезпечення та література. Використання системного підходу при підготовці і проведенні практичних занять з медичної біології дозволяє системно проаналізувати окремі елементи та встановити логічні взаємозв’язки між ними, правильно побудувати алгоритм заняття, результатом чого є формування у студентів
системного бачення певної теми, сприйняття основних її елементів як цілого, а також сприяють формуванню системи певних знань, вмінь та навичок, які дозволять вирішувати конкретні практичні задачі в майбутній професійній діяльності лікаря.