Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевчук, Т. І. uk
dc.contributor.author Васенко, Т. Б. uk
dc.contributor.author Мусатова, К. В. uk
dc.contributor.author Спрут, О. В. uk
dc.date.accessioned 2020-02-26T18:24:40Z
dc.date.available 2020-02-26T18:24:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Значення міждисциплінарної інтеграції при викладанні медичної біології / Т. І. Шевчук, Т. Б. Васенко, К. В. Мусатова, О. В. Спрут // Тези доповідей навч.-метод. конф. "Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах", 15 лют. 2018 р. - Вінниця, 2018. - С. 195-196. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4437
dc.description.abstract Застосування таких методичних прийомів, як міжпредметна і внутрішньопредметна інтеграція в навчальному процесі підготовки майбутнього практичного лікаря дозволяють підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, здатного системно, мультифакторно, комплексно вирішувати задачі лікарської практики на діагностичному та лікувальному рівні на основі широкого інтегрування даних різноманітних розділів та дисциплін. Міжпредметна інтеграція є важливою складовою частиною навчального процесу на кафедрі медичної біології, оскільки відображає причинно-наслідкові зв’язки між певними розділами всередині предмету та між різними дисциплінами, а також дозволяє студенту зрозуміти значущість предмету в системі медичної освіти та сформувати цілісність знань. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject міждисциплінарна інтеграція uk_UA
dc.subject внутрішньопредметна інтеграція uk_UA
dc.subject медична біологія uk_UA
dc.title Значення міждисциплінарної інтеграції при викладанні медичної біології uk_UA
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу