Abstract:
Сучасний етап розвитку професійної освіти характеризуються пасивною передачею досвіду у формі певної завершеної системи знань, вмінь і навичок. На зміну такому підходу приходять інноваційні методики навчання. Проте, у медичних ВНЗ України на доклінічному етапі панує традиційний метод, побудований на інформаційній моделі. Теоретичною базою професії лікаря є анатомія людини, яка у системі медичної освіти має фундаментальне та важливе клінічне значення. Специфічність і складність викладання анатомії людини зумовлена значним об’ємом засвоюваного студентом матеріалу. Анатомія людини, як базисна дисципліна, вимагає від студента вивчення анатомічних термінів та знання препаратів. Поза сумнівом, у зв'язку зі специфікою викладання анатомії людини (демонстрація і вивчення вологих препаратів), значення традиційних методів навчання зменшувати не слід. Але, вочевидь, інформаційна модель, незважаючи на постійне вдосконалення методичної інфраструктури, призводить до зниження пізнавальної активності, рівня мотивації і, як наслідок - ефективності навчання.