dc.contributor.author | Піскун, Р. П. | uk |
dc.contributor.author | Шкарупа, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Шевчук, Т. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-02-27T07:07:46Z | |
dc.date.available | 2019-02-27T07:07:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Піскун Р. П. Місце лекції в методиці викладання біології для студентів медичного університету / Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, Т. І. Шевчук // Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю "Тернопільські біологічні читання". - Тернопіль,2017. - С. 397-401. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3412 | |
dc.description.abstract | Розвиток сучасної біологічної науки характеризується поглибленням диференціації та інтеграції з іншими науками. Сучасна концепція викладання медичної біології повинна відбивати цей процес. Основним джерелом наукової інформації для студентів є підручник. Проте наука розвивається стрімко. А підручники пишуть не часто і вони в певні мірі відстають від її розвитку. Ознайомити студентів з проблемами, які розв’язує сучасна наука, може лекційний курс. Лекція – не механічна сума знань. Функції лекції широкі: мотиваційна, орієнтовна, виховна. Обширна наукова ерудиція, фундаментальні знання і любов викладача до педагогічної професії й діяльності, захопленість своїм предметом, висока культура, справедливе відношення і повага до студентів, неодмінно послужить стимулом лекції до навчання. | uk |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk |
dc.subject | медична біологія | uk |
dc.subject | лекція | uk |
dc.subject | методика викладання | uk |
dc.title | Місце лекції в методиці викладання біології для студентів медичного університету | uk |
dc.type | Thesis | en |