Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мазайкіна, І. О. uk
dc.contributor.author Ямчинська, Т. І. uk
dc.contributor.author Громов, Є. В. uk
dc.date.accessioned 2018-11-29T11:51:41Z
dc.date.available 2018-11-29T11:51:41Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мазайкіна І. О. Особистісно орієнтовані технології навчання іноземних мов : навч.-метод. посіб. / І. О. Мазайкіна, Т. І. Ямчинська, Є. В. Громов. – Вінниця : Планер, 2017. – 76 с. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/3252
dc.description.abstract Потреба сучасного суспільства в гармонійно розвинених, активних, самостійних, творчих людях визначає сучасний перехід до нової, особистісноорієнтованої освітньої парадигми. Особистісно орієнтована освіта є тим форматом навчання на сьогоднішній день, що дозволить розглядати освіту як ресурс і механізм суспільного розвитку. Тому одним із найважливіших завдань роботи школи є створення сприятливого середовища для розвитку особистості учня, реалізації його творчого потенціалу, розкриття творчих можливостей. Потреба формування соціально активної особистості, спрямованість навчально-виховного процесу на її розвиток стимулюють появу нових, нестандартних форм педагогічної взаємодії, зокрема й під час навчання іноземних мов. Учитель іноземних мов повинен володіти необхідним набором компетенцій для того, щоб сповна передати свої знання учням і створити правильну мовну й соціокультурну картину світу, закласти основи комунікативної культури учнів, яким доведеться жити й працювати в глобалізованому суспільстві. Тому сьогодні особливо актуальною стає проблема інноваційної діяльності вчителя іноземних мов, оскільки вона є основною структурною складовою його професіоналізму. uk
dc.language.iso uk_UA_ uk
dc.subject інноваційна діяльність uk
dc.subject комунікативна культура uk
dc.subject професіоналізм uk
dc.title Особистісно орієнтовані технології навчання іноземних мов uk
dc.type Book en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию