Аннотации:
Потреба сучасного суспільства в гармонійно розвинених, активних, самостійних, творчих людях визначає сучасний перехід до нової, особистісноорієнтованої освітньої парадигми. Особистісно орієнтована освіта є тим форматом навчання на сьогоднішній день, що дозволить розглядати освіту як ресурс і механізм суспільного розвитку.
Тому одним із найважливіших завдань роботи школи є створення сприятливого середовища для розвитку особистості учня, реалізації його творчого потенціалу, розкриття творчих можливостей. Потреба формування соціально активної особистості, спрямованість навчально-виховного процесу на її розвиток стимулюють появу нових, нестандартних форм педагогічної взаємодії, зокрема й під час навчання іноземних мов.
Учитель іноземних мов повинен володіти необхідним набором компетенцій для того, щоб сповна передати свої знання учням і створити правильну мовну й соціокультурну картину світу, закласти основи комунікативної культури учнів, яким доведеться жити й працювати в глобалізованому суспільстві. Тому сьогодні особливо актуальною стає проблема інноваційної діяльності вчителя іноземних мов, оскільки вона є основною структурною складовою його професіоналізму.