Короткий опис (реферат):
У звязку з підписаннням Болонської декларації в світлі інтеграції України у Європейській освітній простір у всіх вищих навчальних закладах, в тому числі й медичних, з 2005 року запровадженна кредитно-модульна система навчання. Разом з цим, з 2009 року для вищих навчальних закладів є обовязковим запровадження основних положень європейсьої кредитно- трансверної системи (ЄКТС) та її ключових документів. Аналіз результатів навчання за кредитно-модульною системою та реаліхація основних положеь ЄКТС виявидли необхідність оптимізації навчального процесу у світлі євроінтеграції медичної освіти. У звязку з коадаптацією національної системи освіти до вимог європейських стандартів у ВНМУ ім. М. І. Пирогова запропоновано зміна підходів щодо кредитно-модульної системи організації навчального процесу. In connection with European integration of Ukraine in Bologna idea convention from 2005 year the credit-modular educational system for the higher institutions is entered. From 2009 year for the higher educational establishment s introduction of fundamental principles of the European credit-transfer system (ECTS) and its basic documents are obligatory. Analysis of defects and advantages of studies by credit-modular system exposed contradiction between ECTS and its realization. In connection with the coadaptation of the national system of education to the requirements of the European standards in Vinnytsia National Medical University by M. Pyrohov Proposed change of ways of the relation to organization of educational process in the idea of the credit-modular system.