| dc.contributor.author | Рациборинська-Полякова, Н.В. | |
| dc.contributor.author | Вишнякова, М.А. | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-10T18:11:31Z | |
| dc.date.available | 2025-12-10T18:11:31Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Рациборинська-Полякова Н.В., Вишнякова М.А. Можливості корекції психоемоційного стану у здобувачів вищої медичної освіти // Соціально-гуманітарний вісник: зб. наук. пр. – Вип. 62. – Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2025. – С. 8–12. ISSN 2305-9869 (print), ISSN 2709-1287 (online). DOI: 10.61718/sgv62.01. URL: https://www.newroute.org.ua/wp-content/uploads/sgv_62.pdf | uk_UA |
| dc.identifier.other | DOI: 10.61718/sgv62.01 | |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/11064 | |
| dc.description.abstract | Результати наукових досліджень свідчать, що воєнні дії негативно впливають на якість освіти: за умов конфлікту студенти демонструють нижчу академічну успішність і отримують гірші оцінки. Це зумовлено страхом відвідування очних занять через часті повітряні тривоги, складнощами підготовки до навчання внаслідок блекаутів, психологічною втомою від тривалого дистанційного формату та, як наслідок, недостатнім опануванням практичних навичок, необхідних для майбутньої професійної діяльності. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.publisher | Новий курс | uk_UA |
| dc.subject | психічне здоров’я | uk_UA |
| dc.subject | резилієнтність | uk_UA |
| dc.subject | студенти-медики | uk_UA |
| dc.subject | психокорекція | uk_UA |
| dc.subject | психоедукація | uk_UA |
| dc.subject | mental health | uk_UA |
| dc.subject | resilience | uk_UA |
| dc.subject | medical students | uk_UA |
| dc.subject | psychocorrection | uk_UA |
| dc.subject | psychoeducation | uk_UA |
| dc.title | Можливості корекції психоемоційного стану у здобувачів вищої медичної освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |