Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Тихолаз, С. І. | uk_UA |
dc.contributor.author | Михайлюк, Г. Т. | uk_UA |
dc.contributor.author | Ратова, В. Р. | uk_UA |
dc.contributor.author | Дубова, І. О. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-06-16T19:29:13Z | |
dc.date.available | 2025-06-16T19:29:13Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Застосування інструментів штучного інтелекту при підготовці фахівців галузі охорони здоров’я / С. І. Тихолаз, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова, І. О. Дубова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. ст. IX Міжнар. наук.-практ. конф., Полтава, 12–14 лют. 2025 р. – Полтава, 2025. – С. 248–249. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10091 | en |
dc.description.abstract | В статті розглянуто особливості, перспективи та виклики використання інструментів штучного інтелекту при підготовці фахівців галузі охорони здоров’я. Зазначено, що впровадження інструментів ШІ в освітній та науковий простір робить сучасне навчання ще більш відкритим, доступним, ефективним, персоналізованим, інклюзивним. Використання можливостей віртуального світу дозволяє оптимізувати організацію навчального процесу, раціонально використовувати час викладача та студента для відпрацювання практичних навичок. Підкреслено, що чат-боти не можуть замінити викладача, роль якого, безумовно, зазнає трансформації; чат-боти можуть використовуватись лише як транслятори лекційного та дидактичного матеріалу, наукової інформації. Наголошено на обов’язковості дотримання принципів та культури академічної доброчесності при використанні інструментів ШІ в навчанні та науково-дослідній роботі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | ПДМУ | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | здобувач вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.title | Застосування інструментів штучного інтелекту при підготовці фахівців галузі охорони здоров’я | uk_UA |
dc.type | Article | en |