dc.contributor.author |
Вергелес, К. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Куліш, П. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Беднарчик, Т. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Калач, Д. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-06-03T18:30:48Z |
|
dc.date.available |
2025-06-03T18:30:48Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасна філософія освіти: виклики та перспективи / К. Вергелес, П. Куліш, Т. Беднарчик, Д. Калач // Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення : матеріали Х Всеукр. наук.-теорет. конф., 15 трав. 2025 р., Житомир : зб. наук. пр. – Житомир, 2025. – С. 137–141. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10007 |
en |
dc.description.abstract |
В статті розглядаються актуальні виклики та перспективи сучасної філософії освіти в умовах глобальних трансформацій та розвитку інформаційного суспільства. Автори аналізують освіту як багатовекторний процес формування ціннісних орієнтацій та моральних норм, що є ключовим для самовідтворення та розвитку суспільства. Особлива увага приділяється впливу новітніх технологій на особистісну ідентичність та свободу людини, а також необхідності формування нової моделі освіти, яка передбачає перехід від "базової" до "фундаментальної" освіти. Підкреслюється важливість синтезу гуманітарних, природничих та технічних знань, оновлення критеріїв компетентності та професіоналізму, а також розвитку здатності до самоосвіти та адаптації у мінливому соціальному середовищі. Автори також наголошують на прогностичній функції освіти та необхідності розробки "проєктної логіки" для усвідомлення динаміки освітніх процесів, а також застосування концепції радикального конструктивізму для формування нового духовного світу особистості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий центр ЖДУ імені Івана Франка |
uk_UA |
dc.subject |
філософія освіти |
uk_UA |
dc.subject |
сучасна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
філософія |
uk_UA |
dc.subject |
виклики освіти |
uk_UA |
dc.subject |
перспективи освіти |
uk_UA |
dc.subject |
глобалізація |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційне суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
фундаментальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
професіоналізм |
uk_UA |
dc.subject |
трансформації |
uk_UA |
dc.title |
Сучасна філософія освіти: виклики та перспективи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |