dc.contributor.author | Головчук, Ю. О. | |
dc.date.accessioned | 2025-05-09T18:30:11Z | |
dc.date.available | 2025-05-09T18:30:11Z | |
dc.date.issued | 2024-04 | |
dc.identifier.citation | Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів ІІ міжнар. наук.-практ. конф., Кропивницький, 26 квітня 2024 р. Кропивницький : ДонДУВ, 2024. – 354 с. – С. 298-300. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9917 | |
dc.description.abstract | У медичній освіті, як і в багатьох інших галузях, гендерні стереотипи продовжують бути серйозною перешкодою для розвитку рівноправ'я та рівних можливостей для студентів незалежно від їхньої гендерної ідентичності. Гендерні стереотипи є серйозною проблемою, що впливає на всі сфери життя, включаючи медичну освіту. У медичній галузі, яка є частиною STEAM (наука, технології, інженерія, мистецтво та математика), стереотипи можуть обмежувати можливості студентів, особливо тих, хто відчуває себе обмеженим через гендерні очікування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Донецький державний університет внутрішніх справ | uk_UA |
dc.subject | гендерний стереотип | uk_UA |
dc.subject | менеджмент | uk_UA |
dc.title | Подолання гендерних стереотипів у медичній освіті через інтеграцію STEAM | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |