Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності медичних закладів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.contributor.author Прохорова, Ю. В.
dc.date.accessioned 2025-05-05T18:10:39Z
dc.date.available 2025-05-05T18:10:39Z
dc.date.issued 2025-03
dc.identifier.citation Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., Дніпро, 19 березня 2025 р. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2025. – 282 с. – С. 217-219. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-434-601-3
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9876
dc.description.abstract У сучасних умовах ринок медичних послуг стає дедалі конкурентнішим. Пацієнти мають широкий вибір серед державних і приватних закладів, що змушує кожну установу активно працювати над залученням і утриманням клієнтів. Ефективний маркетинг є ключовим інструментом для забезпечення конкурентоспроможності медичних закладів. Медичні установи більше не можуть покладатися лише на якість наданих послуг. Успішний маркетинг допомагає не лише підвищити впізнаваність бренду, а й сформувати довіру серед пацієнтів. Грамотно вибудувані маркетингові стратегії сприяють залученню нових клієнтів, підвищенню лояльності та покращенню фінансової стабільності медичного закладу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Університет імені Альфреда Нобеля uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject заклад охорони здоровʼя uk_UA
dc.title Стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності медичних закладів uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика