Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.contributor.author Прохорова, Ю. В.
dc.date.accessioned 2025-05-05T17:42:25Z
dc.date.available 2025-05-05T17:42:25Z
dc.date.issued 2025-04
dc.identifier.citation Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Київ, 10 квітня. 2025 р. / за ред. Захарченко П. В. Київ : видавець КНУБА, 2025. – 768 с. – С. 197-201. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9873
dc.description.abstract У сучасному світі соціальні мережі стали невідʼємною частиною життя багатьох людей. Вони не лише слугують платформами для спілкування, але й відіграють важливу роль у формуванні громадської думки. Для медичних установ це особливо важливо, оскільки репутація є ключовим чинником у їхньому успіху. Управління репутацією у соціальних мережах стає важливим напрямком стратегічного маркетингу для лікарень, клінік та інших медичних закладів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher КНУБА uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject заклад охорони здоровʼя uk_UA
dc.title Управління репутацією медичних установ у соціальних мережах uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика