Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Крупа, В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Чубар, I. | uk_UA |
dc.contributor.author | Лобода, I. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-04-04T13:05:57Z | |
dc.date.available | 2025-04-04T13:05:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Крупа В. Особливості практичної та професійної підготовки фахівців з фізичної терапії, ерготерапії / В. Крупа, І. Чубар, І. Лобода // International forum: problems and scientific solutions : the proceedings of the 9th International scientific and practical conference (February 6–8, 2022 y.), Melbourne : scientific collection «InterConf», № 97. – Melbourne (Australia), 2022. – P. 167–173. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9552 | en |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблеми, які виникають у педагогічній практиці під час підготовки фахівців з фізичної терапії, ерготерапії. Розкрито методологічні проблеми викладання спеціалізованих предметів, удосконалення практичних навичок та вмінь студентів, а в майбутньому фахівців у галузі фізичної терапії, ерготерапії та їх професійної компетентності та практичних вмінь і навичок. Важливою складовою підготовки студентської молоді до майбутньої професійної діяльності є формування у неї соціальної активності в гармонії з фізичним розвитком, здоровим способом життя та вмінням виконувати свої професійні завдання. Залучення студентської молоді до цінностей фізичної культури, до активного, гармонійного життя, до відновлення фізичного стану розглядається як один із перспективних напрямів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | CSIRO Publishing House | en |
dc.subject | ерготерапі | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | фізична терапія | uk_UA |
dc.title | Особливості практичної та професійної підготовки фахівців з фізичної терапії, ерготерапії | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |