Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Петрушенко, В. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Вергелес, Т. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-04-03T11:43:53Z | |
dc.date.available | 2025-04-03T11:43:53Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Петрушенко В. В. Особливості психофізіологічної і психічної адаптації студентів медичних закладів вищої освіти за умов використання дистанційних форм навчання та їх урахування у контексті громадського здоров’я : монографія / В. В. Петрушенко, І. В. Сергета, Т. М. Вергелес. – Вінниця : Твори, 2024. – 217 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9497 | en |
dc.description.abstract | В монографії з позицій системного підходу здійснена комплексна оцінка особливостей психофізіологічної і психічної адаптації студентів медичних закладів вищої освіти за умов використання дистанційних (on-line) і аудиторних (off-line) форм організації навчальної діяльності у контексті громадського здоров’я, а також визначені особливості процесів розвитку психофізіологічних функцій організму та встановлені закономірності формування особливостей особистості дівчат і юнаків за різних форматів навчання. Для фахівців охорони здоров’я та працівників системи громадського здоров’я, гігієністів, сімейних лікарів, медичних психологів, фізіологів, педіатрів, оптимізації організації навчального процесу в сучасних закладах вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Твори | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | закклади вищої меличної освіти | uk_UA |
dc.subject | дистанційні форми навчання | uk_UA |
dc.subject | громадське здоровя | uk_UA |
dc.title | Особливості психофізіологічної і психічної адаптації студентів медичних закладів вищої освіти за умов використання дистанційних форм навчання та їх урахування у контексті громадського здоров’я | uk_UA |
dc.type | Book | en |