Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мороз, В. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Макаров, С. Ю. | uk_UA |
dc.contributor.author | Серебреннікова, О. Ю. | uk_UA |
dc.contributor.author | Сергета, І. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-04-03T10:10:43Z | |
dc.date.available | 2025-04-03T10:10:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Навчальний стрес та психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів закладів вищої медичної освіти / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров, О. А. Серебреннікова, І. В. Сергета. – Вінниця : ТВОРИ, 2020. – 184 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9487 | en |
dc.description.abstract | До числа психофізіологічних критеріїв оцінки адаптаційних можливостей організму студентів сучасних закладів вищої медичної освіти в умовах навчального стресу необхідно віднести: визначення та оцінку характеру змін провідних особливостей психофізіологічних функцій організму студентів закладів вищої освіти медичного профілю в динаміці навчального року в умовах постійного навчального стресу; урахування даних психофізіологічного аналізу закономірностей зрушень провідних особливостей особистості студентів закладів вищої медичної освіти, що відбуваються впродовж навчального року в умовах постійного навчального стресу; встановлення характеру змін з боку провідних характеристик функціональних можливостей організму та особливостей перебігу психофізіологічної адаптації студентів в умовах передекзаменаційного і екзаменаційного ситуативного навчального стресу; урахування даних прогностичної оцінки особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів протягом навчального року та змін її окремих фізіологічно- і психічно-обумовлених корелят серед дівчат і юнаків; використання методики комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів закладів вищої освіти медичного профілю впродовж часу навчання та у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Твори | uk_UA |
dc.subject | навчальний стрес | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічні критерії | uk_UA |
dc.subject | адаптаційні можливості | uk_UA |
dc.subject | організм | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Навчальний стрес та психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів закладів вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.type | Book chapter | en |