Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Закономірності перебігу процесів психофізіологічної і психічної адаптації сучасних учнів у віці 14-17 років: провідні тенденції та шляхи корекції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сергета, І. В.
dc.contributor.author Мостова, О. П.
dc.contributor.author Серебреннікова, О. А.
dc.contributor.author Браткова, О. Ю.
dc.contributor.author Панчук, О. Ю.
dc.date.accessioned 2025-04-03T07:28:29Z
dc.date.available 2025-04-03T07:28:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Закономірності перебігу процесів психофізіологічної і психічної адаптації сучасних учнів у віці 14-17 років: провідні тенденції та шляхи корекції / І. В. Сергета, О. П. Мостова, О. А. Серебреннікова [та ін.] // Охорона здоров’я дітей та підлітків. – 2021. – № 2 (31). – С. 56-57. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9467
dc.description.abstract Проблема адаптації, незаперечно, є стрижньовою проблемою сучасної профілактичної медицини, передусім, внаслідок того, що саме адаптаційний процес визначає можливість продуктивної життєдіяльності людини в умовах навколишнього середовища та соціальних умовах, які постійно змінюються. Зрозуміло, що не є виключенням і учні шкільного віку. Причому саме у цей віковий період перебіг адаптаційних перетворень, що відзначаються поєднанням впливу чинників, котрі сприяють становленню особистості, з одного боку, та чинників, які зумовлені наявністю численних кризових для особистісного розвитку факторів, з іншого, є надзвичайно важливим компонентом формування високого рівня здоров’я дівчат і юнаків. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Охорона здоров’я дітей та підлітків uk_UA
dc.subject психофізіологічна адаптація uk_UA
dc.subject психічна адаптація uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.title Закономірності перебігу процесів психофізіологічної і психічної адаптації сучасних учнів у віці 14-17 років: провідні тенденції та шляхи корекції uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика