Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І. В | |
dc.contributor.author | Серебреннікова, О.А | |
dc.contributor.author | Макаров, С.Ю. | |
dc.contributor.author | Браткова, О.Ю | |
dc.contributor.author | Стоян, Н.В. | |
dc.contributor.author | Теклюк, Р. В | |
dc.date.accessioned | 2025-04-02T11:44:56Z | |
dc.date.available | 2025-04-02T11:44:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Особливостей змін показників рівня суб’єктивного контролю студентів медичних закладів вищої освіти за умов екзаменаційного стресу /Сергета, І. В., Серебреннікова, О.А., Макаров, С.Ю. та іін // Охорона здоров’я дітей та підлітків. — 2022. — № 2 (32). — С. 72—73 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9439 | |
dc.description.abstract | В ході проведених досліджень визначені особливості змін показників рівня суб’єктивного контролю студентів сучасних медичних закладів вищої освіти за умов передекзаменаційного і екзаменацій-ного стресу. Встановлено, що перспективи проведення подальших досліджень пов’язані з урахуванням вияв-лених особливостей змін показників рівня суб’єктивного контролю сучасної студентської молоді, що перебу-ває в умовах передекзаменаційного і екзаменаційного стресу, під час розроблення та обґрунтування сучасних здоров’язберігаючих технологій | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | показники | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | субєктивний контроль | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | екзаменаційний стрес | uk_UA |
dc.title | Особливостей змін показників рівня суб’єктивного контролю студентів медичних закладів вищої освіти за умов екзаменаційного стресу | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |