dc.contributor.author |
Сергета, І. В |
|
dc.contributor.author |
Серебреннікова, О.А |
|
dc.contributor.author |
Макаров, С.Ю. |
|
dc.contributor.author |
Браткова, О.Ю |
|
dc.contributor.author |
Стоян, Н.В. |
|
dc.contributor.author |
Теклюк, Р. В |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-02T11:44:56Z |
|
dc.date.available |
2025-04-02T11:44:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Особливостей змін показників рівня суб’єктивного контролю студентів медичних закладів вищої освіти за умов екзаменаційного стресу /Сергета, І. В., Серебреннікова, О.А., Макаров, С.Ю. та іін // Охорона здоров’я дітей та підлітків. — 2022. — № 2 (32). — С. 72—73 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9439 |
|
dc.description.abstract |
В ході проведених досліджень визначені особливості змін показників рівня суб’єктивного контролю студентів сучасних медичних закладів вищої освіти за умов передекзаменаційного і екзаменацій-ного стресу. Встановлено, що перспективи проведення подальших досліджень пов’язані з урахуванням вияв-лених особливостей змін показників рівня суб’єктивного контролю сучасної студентської молоді, що перебу-ває в умовах передекзаменаційного і екзаменаційного стресу, під час розроблення та обґрунтування сучасних здоров’язберігаючих технологій |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
показники |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
субєктивний контроль |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
екзаменаційний стрес |
uk_UA |
dc.title |
Особливостей змін показників рівня суб’єктивного контролю студентів медичних закладів вищої освіти за умов екзаменаційного стресу |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |