dc.contributor.author |
Сергета, І. В |
|
dc.contributor.author |
Вергелес, Т. М. |
|
dc.contributor.author |
Кізіна, І. Є |
|
dc.contributor.author |
Шкарівський, Ю. Л |
|
dc.contributor.author |
Гунас, І. В |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-02T10:34:59Z |
|
dc.date.available |
2025-04-02T10:34:59Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Закономірності процесів розвитку психофізіологічних функцій студентів під час застосування дистанційного та аудиторного форматів навчання / І. В. Сергета, Т. М. Вергелес, І. Є. Кізіна та ін //Світ Медицини та Біології».-2022.- №3(81).-С. 153-158 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9426 |
|
dc.description.abstract |
В ході проведених досліджень встановлені закономірності розвитку психофізіологічних функцій організму студентської молоді, яка перебуває в умовах використання дистанційних (on-line) та аудиторних (off-line) форм організації навчального процесу у закладах вищої освіти. Виявлено, що за умов використання дистанційного формату організації навчального процесу спостерігалось виражене покращання показників, що відзначали такі характеристики функціональних можливостей організму, як: латентний період простої і диференційованої зорово-моторної реакцій (р<0,05) та рухливість нервових процесів (р<0,05) у дівчат і юнаків. Разом з тим за умов використання традиційного аудиторного формату організації навчального процесу реєструвалось покращання показників врівноваженості нервових процесів (р<0,05) і латентного періоду простої аудіо-моторної реакції у дівчат та простої аудіо-моторної реакції у юнаків. Визначені тенденції у більшості випадків підтверджували міжгрупові відмінності (р<0,05–0,001). |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Світ Медицини та Біології |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
психофізіологічні функції, |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
аудиторне навчання |
uk_UA |
dc.title |
Закономірності процесів розвитку психофізіологічних функцій студентів під час застосування дистанційного та аудиторного форматів навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |