Короткий опис (реферат):
Забезпечення якісного викладання дисциплін – ключовий
аспект студентоцентрованого навчання, який потребує постійного оцінювання
та вдосконалення. Анонімне опитування здобувачів освіти є одним з високоінформативних інструментів моніторингу якості надання освітніх послуг, що
забезпечує зворотній зв‘язок між учасниками освітнього середовища. Визначення рівня задоволеності методикою викладання, організацією навчального
процесу та створення належних умов дозволяє формувати об‘єктивне уявлення
про якість реалізації конкретної освітньої компоненти в межах освітньої
програми. Аналіз результатів щорічних опитувань здобувачів вищої освіти
дозволяє визначити динаміку змін у якості освіти та вжити своєчасних заходів
для усунення слабких сторін. Порівняльний аналіз результатів опитувань
студентів у 2022 та 2024 роках має важливе значення для оцінки стану
проведення освітньої діяльності під час війни в Україні. Комплексне анкетування усіх учасників освітнього процесу дозволяє оцінити вплив непростих
сучасних реалій на якість освітніх послуг та визначення факторів, які впливають на якість освіти. Аналіз опитувань здобувачів освіти 3-го курсу за спеціальністю «Медицина» щодо якості викладання освітньої компоненти «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» допомагає визначити основні тенденції у
якості викладання даної дисципліни в сучасних умовах, а також виявити
напрями, що потребують покращення.