Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ордатій, Н. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-31T14:28:36Z | |
dc.date.available | 2025-03-31T14:28:36Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ордатій Н. М. Рівень екологічної тривожності студентів в умовах дистанційного навчання під час карантинних обмежень COVID-19 / Н. М. Ордатій // Psychological Journal. – 2021 – Vol. 7 № 6 (50). – P. 30–38. – DOI: 10.31108/1.2021.7.6 | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.31108/1.2021.7.6 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9357 | en |
dc.description.abstract | Низка надзвичайних екологічних проблем, наприклад, глобальні зміни клімату, високий рівень забруднень тощо, стали причиною формування екологічної тривожності, що набула нового виміру під час карантинних обмежень викликаних пандемією COVID-19 та сприяє формуванню негативних психологічних станів та психічних розладів. Тому питання тривожності та екологічної тривожності є надзвичайно важливими та психічного здоров’я як окремого індивідуума, так і суспільства в цілому. В статті викладені результати емпіричного дослідження рівня реактивної та ситуативної екотривожності в студентів на прикладі медичних студенів Вінницького національного медичного Університету імені М. І. Пирогова в умовах дистанційного навчання викликаного карантинними обмеженнями пандемії COVID-19. У процесі дослідження застосовано такі методи як аналізування, систематизація, синтезування, узагальнення, конкретизація, порівняння та психодіагностичні методики, з використанням опитувальника оцінки тривожності Ч. Спілберга (State-Trait Anxiety Inventory-STAI) у модифікації Ю. Ханіна, (рівень визначення стану реактивної та ситуативної тривожності) та авторська анкета, яка містить 11 довільних запитань щодо задоволеності дистанційним навчанням. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Psychological Journal | en |
dc.subject | екологічна тривожність | uk_UA |
dc.subject | реактивна тривожність | uk_UA |
dc.subject | ситуативна тривожність | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | тривожність під час COVID-19 | uk_UA |
dc.title | Рівень екологічної тривожності студентів в умовах дистанційного навчання під час карантинних обмежень COVID-19 | uk_UA |
dc.type | Article | en |