Короткий опис (реферат):
Велике значення на прийомі у стоматолога відіграє вміння лікаря вести розмову з пацієнтом. Звертаючись на консультацію пацієнт хоче від лікаря стоматолога отримати максимальну кількість інформації і головне, щоб вона була зрозумілою, чіткою та без надмірних емоцій. Сказане лікарем слово має великий вплив на пацієнта, воно може в свою чергу зцілити, а й може поранити. При цьому на перший план виходить спокійний, врівноважений, впевнений щиросердечний тон.
Поряд із відношенням до пацієнта та поведінки лікаря стоїть важливий момент роботи лікаря стоматолога, це є уміння зберігати таємниці хворого, яка довірена йому. Лікар не має права розголошувати їх, якщо вони не йдуть на шкоду суспільним і державним інтересам. Прикладаючи зусилля в лікуванні пацієнтів та використовуючи дослід колег ми можемо самі розвиватися, вдосконалювати свої знання та виводити нашу стоматологічну службу на більш високий рівень.