Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Психосоматичні кореляти екологічної свідомості студентів закладів вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ордатій, Н. М. uk_UA
dc.contributor.author Візнюк, І. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-26T13:49:26Z
dc.date.available 2025-03-26T13:49:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ордатій Н. М. Психосоматичні кореляти екологічної свідомості студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Ордатій, І. М. Візнюк // Український медичний часопис. – Електрон. журн. – 2023. – 11 жовт. – DOI: 10.32471/umj.1680-3051.157.247219 uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.32471/umj.1680-3051.157.247219 en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9115 en
dc.description.abstract Мета: визначення взаємозв’язку психологічного здоров’я та екологічної свідомості здобувачів освіти в закладах вищої освіти. Об’єкт дослідження: взаємозв’язок психологічного здоров’я та екологічної свідомості студентів. Методи дослідження. У процесі дослідження апробовано такий психодіагностичний інструментарій: методика визначення семантичного диференціала, методика визначення самопочуття, настрою та активності, Міннесотський багатопрофільний особистісний опитувальник, згідно з якими опрацьовано статистичні дані дослідження, проаналізовано якісні та кількісні показники одержаних результатів. Поляризація акцентуацій характеру студентів впливає на схильність до розвитку психопатологічних рис (психопатії, гострі афективні реакції, девіаційні розлади поведінки, невроз тощо). Студенти-медики та студенти-психологи контрольної групи за Міннесотським багатопрофільним особистісним опитувальником мають більш гармонійний особистісний профіль порівняно з респондентами експериментальної групи, їм властиві висока екологічна усвідомленість і вмотивованість в умовах середовища закладу вищої освіти. Встановлено, що студенти-медики мають більшу схильність до прояву психосоматогеній (іпохондричного характеру за шкалою Hs), більшу замкнутість порівняно зі студентами-психологами (шкала Sc), у яких вищі оптимістичність і відкритість (шкала Ma) як адаптивні внутрішні ресурси психологічної стійкості до впливу стресових ситуацій екосередовища закладу вищої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Український медичний часопис uk_UA
dc.subject психосоматичне здоров’я uk_UA
dc.subject екологічна свідомість uk_UA
dc.subject здобувачі освіти uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти uk_UA
dc.title Психосоматичні кореляти екологічної свідомості студентів закладів вищої освіти uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика