Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ордатій, Н. М. | uk_UA |
dc.contributor.author | Візнюк, І. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-26T13:49:26Z | |
dc.date.available | 2025-03-26T13:49:26Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Ордатій Н. М. Психосоматичні кореляти екологічної свідомості студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Ордатій, І. М. Візнюк // Український медичний часопис. – Електрон. журн. – 2023. – 11 жовт. – DOI: 10.32471/umj.1680-3051.157.247219 | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.32471/umj.1680-3051.157.247219 | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/9115 | en |
dc.description.abstract | Мета: визначення взаємозв’язку психологічного здоров’я та екологічної свідомості здобувачів освіти в закладах вищої освіти. Об’єкт дослідження: взаємозв’язок психологічного здоров’я та екологічної свідомості студентів. Методи дослідження. У процесі дослідження апробовано такий психодіагностичний інструментарій: методика визначення семантичного диференціала, методика визначення самопочуття, настрою та активності, Міннесотський багатопрофільний особистісний опитувальник, згідно з якими опрацьовано статистичні дані дослідження, проаналізовано якісні та кількісні показники одержаних результатів. Поляризація акцентуацій характеру студентів впливає на схильність до розвитку психопатологічних рис (психопатії, гострі афективні реакції, девіаційні розлади поведінки, невроз тощо). Студенти-медики та студенти-психологи контрольної групи за Міннесотським багатопрофільним особистісним опитувальником мають більш гармонійний особистісний профіль порівняно з респондентами експериментальної групи, їм властиві висока екологічна усвідомленість і вмотивованість в умовах середовища закладу вищої освіти. Встановлено, що студенти-медики мають більшу схильність до прояву психосоматогеній (іпохондричного характеру за шкалою Hs), більшу замкнутість порівняно зі студентами-психологами (шкала Sc), у яких вищі оптимістичність і відкритість (шкала Ma) як адаптивні внутрішні ресурси психологічної стійкості до впливу стресових ситуацій екосередовища закладу вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Український медичний часопис | uk_UA |
dc.subject | психосоматичне здоров’я | uk_UA |
dc.subject | екологічна свідомість | uk_UA |
dc.subject | здобувачі освіти | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Психосоматичні кореляти екологічної свідомості студентів закладів вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |