Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергета, І.В., | |
dc.contributor.author | Стоян, Н.В. | |
dc.contributor.author | Серебреннікова, О.А., | |
dc.contributor.author | Дреженкова, І.Л. | |
dc.contributor.author | Макарова, О.І. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-23T10:18:38Z | |
dc.date.available | 2025-03-23T10:18:38Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Психогігієнічні принпипи використання здоров’язберігаючих технологій у сучасних закладах вищої освіти / Сергета І.В., Стоян Н.В., Серебреннікова О.А.та ін.// Довкілля та здоров'я 2022.- № 2 (103) - С: 32-41 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8763 | |
dc.description.abstract | Отримані в ході проведених досліджень дані засвідчують той факт, що до концептуальних психогігієнічних принципів ефективного використання здоров’язберігаючих технологій у закладах вищої освіти слід віднести: (1) режимно-адаптаційний принцип застосування психогігієнічних компонентів у структурі сучасних здоров’язберігаючих технологій, який обумовлює потребу в урахуванні основних режимних елементів навчальної і позанавчальної діяльності студентів в конкретних умовах організації навчального процесу, визначенні та постійному моніторингу рівня навчальної адаптації і навчальної успішності студентів, передусім, за професійно-орієнтованими навчальними дисциплінами; (2) психофізіологічний принцип застосування психогігієнічних компонентів у структурі сучасних здоров’язберігаючих технологій, який визначається рівнем розвитку провідних соціально- і професійно-значущих психофізіологічних функцій організму дівчат і юнаків; (3) особистісний принцип застосування психогігієнічних компонентів у структурі сучасних здоров’язберігаючих технологій, який пов’язаний з особливостями оцінки процесів формування провідних характеристик особистості студентської молоді, що відіграють важливу роль за умов впливу як сприятливих, так і, передусім, несприятливих чинників навчальної і позанавчальної діяльності; (4) інтегративно-функціональний принцип застосування психогігієнічних компонентів у структурі сучасних здоров’язберігаючих технологій, який визначається наявністю глибинних взаємозв’язків між окремими компонентами функціонального стану та адаптаційних можливостей організму дівчат і юнаків, що справляють комплексний вплив на процеси формування здоров’я та теоретично- і, головним чином, практично-значущі складові навчальної підготовленості студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Довкілля та здоров'я | uk_UA |
dc.subject | студенти, | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти, | uk_UA |
dc.subject | здоров’язберігаючі технології, | uk_UA |
dc.subject | психогігієнічні принципи | uk_UA |
dc.title | Психогігієнічні принпипи використання здоров’язберігаючих технологій у сучасних закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |