Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Психогігієнічні принпипи використання здоров’язберігаючих технологій у сучасних закладах вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергета, І.В.,
dc.contributor.author Стоян, Н.В.
dc.contributor.author Серебреннікова, О.А.,
dc.contributor.author Дреженкова, І.Л.
dc.contributor.author Макарова, О.І.
dc.date.accessioned 2025-03-23T10:18:38Z
dc.date.available 2025-03-23T10:18:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Психогігієнічні принпипи використання здоров’язберігаючих технологій у сучасних закладах вищої освіти / Сергета І.В., Стоян Н.В., Серебреннікова О.А.та ін.// Довкілля та здоров'я 2022.- № 2 (103) - С: 32-41 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8763
dc.description.abstract Отримані в ході проведених досліджень дані засвідчують той факт, що до концептуальних психогігієнічних принципів ефективного використання здоров’язберігаючих технологій у закладах вищої освіти слід віднести: (1) режимно-адаптаційний принцип застосування психогігієнічних компонентів у структурі сучасних здоров’язберігаючих технологій, який обумовлює потребу в урахуванні основних режимних елементів навчальної і позанавчальної діяльності студентів в конкретних умовах організації навчального процесу, визначенні та постійному моніторингу рівня навчальної адаптації і навчальної успішності студентів, передусім, за професійно-орієнтованими навчальними дисциплінами; (2) психофізіологічний принцип застосування психогігієнічних компонентів у структурі сучасних здоров’язберігаючих технологій, який визначається рівнем розвитку провідних соціально- і професійно-значущих психофізіологічних функцій організму дівчат і юнаків; (3) особистісний принцип застосування психогігієнічних компонентів у структурі сучасних здоров’язберігаючих технологій, який пов’язаний з особливостями оцінки процесів формування провідних характеристик особистості студентської молоді, що відіграють важливу роль за умов впливу як сприятливих, так і, передусім, несприятливих чинників навчальної і позанавчальної діяльності; (4) інтегративно-функціональний принцип застосування психогігієнічних компонентів у структурі сучасних здоров’язберігаючих технологій, який визначається наявністю глибинних взаємозв’язків між окремими компонентами функціонального стану та адаптаційних можливостей організму дівчат і юнаків, що справляють комплексний вплив на процеси формування здоров’я та теоретично- і, головним чином, практично-значущі складові навчальної підготовленості студентів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Довкілля та здоров'я uk_UA
dc.subject студенти, uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти, uk_UA
dc.subject здоров’язберігаючі технології, uk_UA
dc.subject психогігієнічні принципи uk_UA
dc.title Психогігієнічні принпипи використання здоров’язберігаючих технологій у сучасних закладах вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика