Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Досвід застосування дистанційних технологій у навчальному процесі на кафедрі гістології в умовах пандемії COVID-19

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черних, М. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-22T12:20:02Z
dc.date.available 2025-03-22T12:20:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Черних М. Досвід застосування дистанційних технологій у навчальному процесі на кафедрі гістології в умовах пандемії COVID-19 / М. Черних // Буковинський медичний вісник. – 2020. – Т. 24, № 4 (96). – С. 139–144. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.24061/2413-0737.XXIV.4.96.2020.116
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8688
dc.description.abstract Мета роботи – вивчити особливості організації навчального процесу на кафедрі гістології Вищого державного навчального закладу України «Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова» з використанням дистанційних технологій для іноземних студентів 2-го курсу медичного факультету. Матеріал і методи. У ході дослідження проведено опитування 90 іноземних студентів віком (18,40 ± 0,17) років, серед яких 59 юнаків і 31 дівчина. Опитування проводили з використанням анкети англійською мовою, яка складалась з восьми питань, що висвітлювали задоволеність та адаптацію іноземних студентів до навчального процесу з використанням дистанційних технологій (платформа Microsoft Teams). Результати. Проведене дослідження показало, що в переважної більшості опитаних не виникало труднощів при освоєнні інтерфейсу платформи Microsoft Teams. Це, у свою чергу, вказує на швидкі адаптивні можливості іноземних студентів до опанування дистанційних технологій за умов пандемії COVID-19. У 43,33% студентів суб’єктивна оцінка власних знань є достатньо критичною, оскільки вони залишилися певною мірою незадоволеними тим рівнем знань, які отримали при дистанційному навчанні. Опитування показало, що 62,69% студентів залишилися задоволеними організацією дистанційного навчання на кафедрі гістології. Відсутність повноцінних практичних навичок (робота з реальним мікроскопом та самостійне «розпізнавання» всіх елементів гістологічного препарату) створює «практичний дефіцит» для студента. Висновок. Під час пандемії COVID-19 дистанційне навчання у закладах вищої медичної освіти є необхідним елементом безперервного освітнього процесу, однак потребує вдосконалення та не може слугувати повноцінною заміною його традиційних форм. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.subject іноземні студенти uk_UA
dc.subject пандемія uk_UA
dc.subject COVID-19 en
dc.title Досвід застосування дистанційних технологій у навчальному процесі на кафедрі гістології в умовах пандемії COVID-19 uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика