Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черних, М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-22T12:20:02Z | |
dc.date.available | 2025-03-22T12:20:02Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Черних М. Досвід застосування дистанційних технологій у навчальному процесі на кафедрі гістології в умовах пандемії COVID-19 / М. Черних // Буковинський медичний вісник. – 2020. – Т. 24, № 4 (96). – С. 139–144. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.24061/2413-0737.XXIV.4.96.2020.116 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8688 | |
dc.description.abstract | Мета роботи – вивчити особливості організації навчального процесу на кафедрі гістології Вищого державного навчального закладу України «Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова» з використанням дистанційних технологій для іноземних студентів 2-го курсу медичного факультету. Матеріал і методи. У ході дослідження проведено опитування 90 іноземних студентів віком (18,40 ± 0,17) років, серед яких 59 юнаків і 31 дівчина. Опитування проводили з використанням анкети англійською мовою, яка складалась з восьми питань, що висвітлювали задоволеність та адаптацію іноземних студентів до навчального процесу з використанням дистанційних технологій (платформа Microsoft Teams). Результати. Проведене дослідження показало, що в переважної більшості опитаних не виникало труднощів при освоєнні інтерфейсу платформи Microsoft Teams. Це, у свою чергу, вказує на швидкі адаптивні можливості іноземних студентів до опанування дистанційних технологій за умов пандемії COVID-19. У 43,33% студентів суб’єктивна оцінка власних знань є достатньо критичною, оскільки вони залишилися певною мірою незадоволеними тим рівнем знань, які отримали при дистанційному навчанні. Опитування показало, що 62,69% студентів залишилися задоволеними організацією дистанційного навчання на кафедрі гістології. Відсутність повноцінних практичних навичок (робота з реальним мікроскопом та самостійне «розпізнавання» всіх елементів гістологічного препарату) створює «практичний дефіцит» для студента. Висновок. Під час пандемії COVID-19 дистанційне навчання у закладах вищої медичної освіти є необхідним елементом безперервного освітнього процесу, однак потребує вдосконалення та не може слугувати повноцінною заміною його традиційних форм. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Буковинський медичний вісник | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти | uk_UA |
dc.subject | пандемія | uk_UA |
dc.subject | COVID-19 | en |
dc.title | Досвід застосування дистанційних технологій у навчальному процесі на кафедрі гістології в умовах пандемії COVID-19 | uk_UA |
dc.type | Article | en |