Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Косьяненко, С. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-22T11:43:47Z | |
dc.date.available | 2025-03-22T11:43:47Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Косьяненко С. М. Використання симуляційних технологій у навчанні студентів медиків / С. М. Косьяненко // Безперервний професійний розвиток лікарів та провізорів на сучасному етапі : зб. матеріалів наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 21 жовт. 2022 р. – Київ, 2022. – С. 49–51. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8680 | en |
dc.description.abstract | Одним із найважливіших кроків у розробці навчального плану є запровадження медичного викладання та навчання на основі симуляції. Симуляція – це загальний термін, який стосується штучного представлення процесу реального світу для досягнення освітніх цілей через експериментальне навчання. Медична освіта на основі симуляції визначається як будь-яка навчальна діяльність, яка використовує допоміжні засоби моделювання для відтворення клінічних сценаріїв. Незважаючи на те, що поняття «медична симуляція» відносно нове, симуляція вже давно використовується в інших професіях з високим ризиком, наприклад, таких як авіація. Медична симуляція дозволяє отримати клінічні навички через цілеспрямовану практику, а не учнівський стиль навчання. Засоби симуляції служать альтернативою реальним пацієнтам. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | симуляційні технології | uk_UA |
dc.subject | симуляція | uk_UA |
dc.title | Використання симуляційних технологій у навчанні студентів медиків | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |