Короткий опис (реферат):
У період пандемії COVID-19 дистанційне навчання переважно розглядали як тимчасовий захід у критичній ситуації, яке асоціювали з навчанням онлайн. Для України дистанційна освіта є практично єдиним способом навчання в період воєнного стану. Також такий варіант освіти може стати ефективним форматом відновлення удосконалення) знань і навичок студентів-медиків і лікарів, їх навчання протягом життя в модернізованій інноваційній національній системі медичної освіти. Акцентовано, що «дистанційне», «заочне» і «онлайн» навчання не є синонімічними по своїй суті. Дистанційне навчання може ефективно застосовуватися як в очному, так і в заочному навчанні за умови реалізації принципів академічної мобільності й доброчесності. Систему медичної дистанційної освіти слід розглядати як матрицю процесів, учасників і способів навчання. У статті розглянуто системоутворюючі аспекти медичної освіти України в умовах дистанційного навчання, визначено напрями подальших наукових розвідок для її модернізації.