Короткий опис (реферат):
У науковому дискурсі загальновизнано, що існуюча система іншомовної освіти є результатом її тривалого історичного розвитку, тому аналіз і узагальнення історичного досвіду даної галузі є необхідним у період модернізації сучасної гуманітарної освіти в Україні. Аналіз історичних, соціальних, культурних та педагогічних умов і чинників, що призвели до змін мети, завдань, змісту іншомовної освіти в Україні, дозволив визначити три етапи розвитку іншомовної освіти у контексті підготовки майбутніх учителів фізичної культури у педагогічних університетах України в період з середини ХХ до початку ХХІ століття. Перший етап (1950 – 1960) – етап формування загальнонаукового інтересу до феномену іншомовної освіти. Другий етап (1970 – 1980) – іншомовна освіта в умовах реформування вищої школи. Третій етап (1990 – 2018) – етап сталого розвитку іншомовної освіти в умовах інтеграції в європейський освітній простір. Історіографічний аналіз дозволив визначити міждисциплінарну сутність іншомовної освіти, яка полягає в тому, що: вивчення будь-якої нерідної мови має супроводжуватися вивченням культури народу, котрий розвиває вміння розуміти світову культуру в цілому, формує здатність орієнтуватися в сучасному полікультурному й інформаційному суспільстві.