Короткий опис (реферат):
Актуальність викладеного у статті матеріалу обумовлена значущістю для майбутніх лікарів різних
профілів мікробіологічних знань, від засвоєння яких залежить готовність майбутніх спеціалістів до лікарської
діяльності. Метою роботи є забезпечення формування цілісної системи знань, вмінь та практичних навичок, необхідних для підготовки висококваліфікованих фахівців. Наведені приклади викладання певних тем
відповідають Закону України «Про вищу освіту», в яких зазначено, що основним завданням для університетів,
академій та інститутів є впровадження наукової діяльності шляхом проведення наукових досліджень і забезпечення творчої діяльності учасників освітнього процесу, підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації, використання отриманих результатів в освітньому процесі. Запровадження основних положень Болонського процесу передбачає поряд із врахуванням загальних рекомендацій та порад, формування власного освітнього
середовища, культури організації навчання та забезпечення якості підготовки майбутніх фахівців. Підготовка
майбутніх фахівців-медиків у сучасних умовах реформи системи охорони здоров’я України вимагає отримувати фундаментальні теоретичні знання паралельно з практичними навичками в умовах єдиних учбово-науково-медичних комплексів.