Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Проблеми і перспективи дистанційного та онлайн-навчання державних службовців в умовах нових викликів і пандемії коронавірусу в Україні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жарая, С.
dc.contributor.author Герасимюк, К.
dc.contributor.author Києнко-Романюк, Л.
dc.date.accessioned 2025-03-19T13:46:13Z
dc.date.available 2025-03-19T13:46:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Жарая С. Проблеми і перспективи дистанційного та онлайн-навчання державних службовців в умовах нових викликів і пандемії коронавірусу в Україні / С. Жарая, К. Герасимюк, Л. Києнко-Романюк // Збірник наукових праць НАДУ. – 2020. – Вип. 2. – 125–133. uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.36.030/2664-3618-2020-2-125-133
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8186
dc.description.abstract У статті з’ясовані навчальні форми забезпечення безперешкодного й безперервного виконання індивідуальних програм підвищення кваліфікації державних службовців в індетермінованих умовах та умовах пандемії COVID-19. Метою статті є визначення навчальних форм забезпечення безперешкодного і безперервного виконання індивідуальних програм підвищення кваліфікації державних службовців в індетермінованих умовах та умовах пандемії коронавірусу із виявленням ставлення державних службовців до форм і засобів надання освітніх послуг підвищення кваліфікації під час карантину та після його закінчення й розробити пропозиції щодо вдосконалення системи професійного навчання державних службовців з урахуванням досвіду запровадження дистанційного навчання. Дослідження базується на онлайн-опитуванні щодо ставлення державних службовців до форм та засобів надання освітніх послуг для реалізації індивідуальних програм підвищення кваліфікації під час карантину та після його завершення. Представлено проміжну статистику щодо проведення та відвідування вебінарів, організованих регіональними навчальними центрами протягом карантинного періоду. Висвітлено основні проблеми, які впливають на якість підготовки державних службовців, зокрема: підключення до інтернету; технічне забезпечення робочого місця. Водночас зазначається, що є потенційна можливість не переривати навчання державних службовців. Існує комплексне застосування обох вивчених форм навчання державних службовців, що дасть змогу налагодити процес забезпечення безперебійного впровадження індивідуальних навчальних програм у невизначених умовах та зняти напруження з усіх учасників освітнього процесу. Більшість респондентів задоволені процесом онлайн-навчання, у тому числі під час пандемії COVID-19. Серед найбільших проблем, які впливають на якість підготовки державних службовців в умовах пандемії зокрема та на якість дистанційного навчання загалом, є такі: підключення до інтернету; технічне забезпечення робочого місця. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Збірник наукових праць НАДУ uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject онлайн-навчання державних службовців uk_UA
dc.subject індетерміновані умови uk_UA
dc.subject індивідуальні програми підвищення рівня професійної компетентності uk_UA
dc.title Проблеми і перспективи дистанційного та онлайн-навчання державних службовців в умовах нових викликів і пандемії коронавірусу в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика