Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бугрій, С. В. | |
dc.contributor.author | Замрозевич-Шадріна, С. Р. | |
dc.contributor.author | Драгунов, Д. М. | |
dc.contributor.author | Грицай, В. В. | |
dc.contributor.author | Мичковська, Л. І. | |
dc.contributor.author | Іванова, Є. І. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-19T10:29:07Z | |
dc.date.available | 2025-03-19T10:29:07Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Критерії та рівні сформованості готовності майбутніх інституторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності / С. В. Бугрій, С. Р. Замрозевич-Шадріна, Д. М. Драгунов [та ін.] // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. – 2024. – №8, (181). – С. 31-38. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.31392/UDU-nc.series15.2024.8(181).06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8123 | |
dc.description.abstract | Беручи до уваги результати моніторингу актуальної науково-методичної та спеціальної літератури членами науково-дослідної групи встановлено, що досліджень, які комплексно розкривають особливості організації системи професійної освіти майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту зустрічаються рідко. В процесі теоретичного дослідження були використані наступні методи: аксіоматичні, ідеалізації, історичні і логічні, сходження від конкретного, формалізації, а також досвід організації системи професійної освіти військових фахівців фізичної підготовки і спорту для потреб інституцій сектору безпеки і оборони України. В результаті теоретичного дослідження членами науково-дослідної групи визначенні «критерії» (базовий- мотиваційний; сутнісно-змістовий та аналітико-оцінний), відповідні їм «показники» та «рівні» сформованості готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності. Результати теоретичного дослідження впровадженні у систему методичної підготовки військовослужбовців інституцій сектору безпеки і оборони України, які навчаються на курсах інструкторів з фізичної підготовки і спорту. Перспективи подальших досліджень у обраному напрямі наукової розвідки передбачають розроблення організаційно- педагогічних умов формування готовності майбутніх інструкторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. | uk_UA |
dc.subject | військовослужбовці | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | інструктори | uk_UA |
dc.subject | компетентності | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk_UA |
dc.subject | практичні навички | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | рівні | uk_UA |
dc.subject | теоретичны знання | uk_UA |
dc.subject | фізична підготовка | uk_UA |
dc.title | Критерії та рівні сформованості готовності майбутніх інституторів з фізичної підготовки і спорту до професійної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |