Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Комплексна фізіолого- гігієнічна оцінка основних режимних елементів навчальної і позанавчальної діяльності студентів закладів вищої медичної освіти за умов організації дистанційного навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Вергелес, Т. М.,
dc.contributor.author Сергета, І. В.
dc.date.accessioned 2025-03-19T10:03:04Z
dc.date.available 2025-03-19T10:03:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Вергелес Т.М., Сергета І.В.Комплексна фізіолого- гігієнічна оцінка основних режимних елементів навчальної і позанавчальної діяльності студентів закладів вищої медичної освіти за умов організації дистанційного навчання / /Вісник Вінницького національного медичного університету. ― 2021. ― Т. 25, № 1. ― С. 138—146. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8110
dc.description.abstract Фізіолого-гігієнічна оцінка особливостей основних режимних елементів навчальної та позанавчальної діяль-ності дівчат і юнаків, які перебувають у закладах вищої освіти, є суттєвим компонентом наукових досліджень, котріпередбачають встановлення чинників ризику щодо імовірного розвитку негативних зрушень з боку функціональних можли-востей та адаптаційних ресурсів їх організму. Дослідження, на підставі застосування методик анкетування та структу-рованого інтерв'ювання, проводили на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, де піднаглядом протягом періоду спостережень знаходились 110 студентів, які навчались відповідно на 1 і 3 курсах. Аналізотриманих даних та їх прогностична оцінка передбачали застосування процедур описової статистики на основі викорис-тання стандартизованого пакету прикладних програм статистичного аналізу "Statistica 6.1 for Windows" (ліцензійний NoВXXR901E245722FA). У ході проведених досліджень здійснена комплексна фізіолого-гігієнічна оцінка основних режимнихелементів навчальної та позанавчальної діяльності студентів закладів вищої медичної освіти за умов організації дистан-ційного навчання та виявлені провідні їх відмінності від аналогічних характеристик під час використання традиційнихформ організації навчання. Встановлено, що частка показників щодо тривалості безперервної навчальної діяльності сту-дентства, які вважають несприятливими та такими, котрі перевищують максимально припустимий його часовий діапа-зон (понад 9 годин, від 8 до 9 годин і від 7 до 8 годин), за умов застосування дистанційного формату була меншою, ніжпитома вага аналогічних показників за умов аудиторного навчання. Разом з тим цілком протилежна картина реєструєтьсяпід час аналізу даних щодо особливостей навчально-значущої підготовки до проведення практичних занять, що здійсню-ються у домашніх умовах. Серед студентів, які навчаються дистанційно, суттєво нижчими потрібно було вважати і дані,які відображували показники щодо тривалості динамічного компоненту в структурі добового бюджеті часу. У ході прове-дення суб'єктивно-значущої узагальненої оцінки режиму повсякденної діяльності дівчат і юнаків, виявлено, що більш напру-женим його слід вважати за умов застосування дистанційних технологій навчання. Одержані результати в подальшомумають застосовуватися як для розробки методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів організму студентів,що ураховують особливості їх повсякденної діяльності, так і під час наукового обґрунтування ефективного використанняздоров'язберігаючих технологій у закладах вищої медичної освіти uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вісник Вінницького національного медичного університету. uk_UA
dc.subject студенти, uk_UA
dc.subject дистанційне навчання, uk_UA
dc.subject навчальна та позанавчальна діяльність, uk_UA
dc.subject режимні елементи, uk_UA
dc.subject фізіоло-го-гігієнічна оцінка uk_UA
dc.title Комплексна фізіолого- гігієнічна оцінка основних режимних елементів навчальної і позанавчальної діяльності студентів закладів вищої медичної освіти за умов організації дистанційного навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics