Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Експериментальне обґрунтування ефективності застосування засобів математичного моделювання для формування інформаційної культури майбутнього лікаря

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Остапенко, Е.М.
dc.date.accessioned 2025-03-19T09:52:49Z
dc.date.available 2025-03-19T09:52:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Остапенко Е. М. Експериментальне обґрунтування ефективності застосування засобів математичного моделювання Для формування інформаційної культури майбутнього лікаря / Е. М. Остапенко // Вісник Запорізького національного університету. – 2021. - №1. - С. 215-223. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8105
dc.description.abstract У статті викладено послідовність проведення педагогічного експерименту й аналіз його результатів щодо перевірки ефективності формування інформаційної культури майбутнього лікаря засобами математичного моделювання. Констатувальний етап експерименту включав: збирання даних, потрібних для проведення дослідження; розроблення критеріїв, показників і рівнів сформованості інформаційної культури. Для досягнення цього зі студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова проводилися бесіди та тестування. Під час цього етапу педагогічного експерименту були вибрані основні педагогічні засоби і методи, що використовуються в практиці для формування інформаційної культури майбутнього лікаря, було застосовано цілеспрямоване педагогічне спостереження, анкетування, опитування, бесіди. Питання носили переважно проєктний характер, студенти моделювали ситуацію, уявляли свою поведінку і власні дії. Дослідження, проведені під час констатувального етапу педагогічного експерименту, показали, що вихідний рівень сформованості інформаційної культури майбутнього лікаря в експериментальній і контрольній групах наближено однаково низький за всіма компонентами. На формувальному етапі педагогічного експерименту здійснювалося дослідження рівня сформованості інформаційної культури майбутнього лікаря засобами математичного моделювання за такими критеріями: інформаційним, техніко-технологічним, загальнофізичним, творчим, рефлексивним та вербальним. Аналіз результатів експерименту дає змогу констатувати, що використання у навчанні студентів медичних ЗВО запропонованих організаційно-педагогічних умов і моделі позитивно позначається на формуванні інформаційної культури майбутнього лікаря засобами математичного моделювання. В експериментальній групі спостерігалося збільшення кількості студентів із високим і середнім рівнями сформованості інформаційної культури майбутнього лікаря, що підтверджує висунуту гіпотезу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject інформаційна культура uk_UA
dc.subject майбутній лікар uk_UA
dc.subject фахова підготовка uk_UA
dc.subject організаційно-педагогічні умови формування інформаційної культури майбутнього лікаря засобами математичного моделювання uk_UA
dc.subject педагогічний експеримент uk_UA
dc.title Експериментальне обґрунтування ефективності застосування засобів математичного моделювання для формування інформаційної культури майбутнього лікаря uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика