Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Третько, В. | |
dc.contributor.author | Шунков, В. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T18:08:43Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T18:08:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Третько В. Особливості професійної підготовки фармацевтів в університетах Великої Британії / В. Третько, В. Шунков // Порівняльна професійна педагогіка. – 2022. – Т. 12, № 2. – С. 35-44. DOI: https://doi.org/10.31891/2308-4081/2022-12(2)-4 | uk_UA |
dc.identifier.other | https://doi.org/10.31891/2308-4081/2022-12(2)-4 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8038 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розкриттю особливостей професійної підготовки фармацевтів у досвіді Великої Британії. Встановлено, що фармацевтична освіта у Великій Британії спрямована на отримання фахових знань, умінь та навичок для успішної реалізації в усіх потенційних напрямах кар’єри фармацевта (соціальна фармація, лікарська фармація, промислова фармація, фармацевтичні дослідження). Констатовано, що фармацевтична освіта Великої Британії докорінно змінена з 2012 р. у зв’язку із запровадженням «інтегрованих» освітніх програм підготовки майбутніх фармацевтів. Презентовано структуру фармацевтичної освіти Великої Британії. З’ясовано, що визнаною кваліфікацією, яка дозволяє професійну реєстрацію в Королівському фармацевтичному товаристві Великої Британії, є 4-річна програма MPharm, після завершення якої обов’язковою умовою є річна програма стажування (інтернатура). Охарактеризовано вимоги та основні етапи для отримання професійної кваліфікації фармацевта у Великій Британії. Проаналізовано особливості освітніх програм MPharm університетів Великої Британії: структуру, зміст, тривалість навчання, відповідність європейським освітнім стандартам. Представлено освітню програму магістра фармації (MPharm) університету Бредфорда, яка базується на 4-річній моделі «бакалавра», проаналізовано її структуру та етапи навчання. Встановлено, що для студентів, які опановують програму MPharm, передбачено чотири варіанти її завершення: отримання сертифікату вищої освіти, диплома вищої освіти, ступеня бакалавра фармацевтичних досліджень та ступеня магістра фармації. Охарактеризовано вимоги до присудження ступенів та програмні результати навчання. З’ясовано, що велика увага у підготовці майбутніх фармацевтів приділяється вивченню клінічної фармації, що у найближчому майбутньому дасть їм право виписувати рецепти. Зроблено висновок, що мета підготовки фармацевтів – це збереження та покращення здоров’я населення в результаті надання висококваліфікованої фармацевтичної допомоги. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Порівняльна професійна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | фармацевт | uk_UA |
dc.subject | Велика Британія | uk_UA |
dc.subject | фармацевтична освіта | uk_UA |
dc.subject | освітні програми | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | Особливості професійної підготовки фармацевтів в університетах Великої Британії | uk_UA |
dc.title.alternative | Peculiarities of pharmacists’ professional training at the UK universities | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |