Репозиторий Винницкого национального медицинского университета имени Н. И. Пирогова

Особливості професійної підготовки фармацевтів в університетах Великої Британії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Третько, В.
dc.contributor.author Шунков, В.
dc.date.accessioned 2025-03-18T18:08:43Z
dc.date.available 2025-03-18T18:08:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Третько В. Особливості професійної підготовки фармацевтів в університетах Великої Британії / В. Третько, В. Шунков // Порівняльна професійна педагогіка. – 2022. – Т. 12, № 2. – С. 35-44. DOI: https://doi.org/10.31891/2308-4081/2022-12(2)-4 uk_UA
dc.identifier.other https://doi.org/10.31891/2308-4081/2022-12(2)-4
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8038
dc.description.abstract Стаття присвячена розкриттю особливостей професійної підготовки фармацевтів у досвіді Великої Британії. Встановлено, що фармацевтична освіта у Великій Британії спрямована на отримання фахових знань, умінь та навичок для успішної реалізації в усіх потенційних напрямах кар’єри фармацевта (соціальна фармація, лікарська фармація, промислова фармація, фармацевтичні дослідження). Констатовано, що фармацевтична освіта Великої Британії докорінно змінена з 2012 р. у зв’язку із запровадженням «інтегрованих» освітніх програм підготовки майбутніх фармацевтів. Презентовано структуру фармацевтичної освіти Великої Британії. З’ясовано, що визнаною кваліфікацією, яка дозволяє професійну реєстрацію в Королівському фармацевтичному товаристві Великої Британії, є 4-річна програма MPharm, після завершення якої обов’язковою умовою є річна програма стажування (інтернатура). Охарактеризовано вимоги та основні етапи для отримання професійної кваліфікації фармацевта у Великій Британії. Проаналізовано особливості освітніх програм MPharm університетів Великої Британії: структуру, зміст, тривалість навчання, відповідність європейським освітнім стандартам. Представлено освітню програму магістра фармації (MPharm) університету Бредфорда, яка базується на 4-річній моделі «бакалавра», проаналізовано її структуру та етапи навчання. Встановлено, що для студентів, які опановують програму MPharm, передбачено чотири варіанти її завершення: отримання сертифікату вищої освіти, диплома вищої освіти, ступеня бакалавра фармацевтичних досліджень та ступеня магістра фармації. Охарактеризовано вимоги до присудження ступенів та програмні результати навчання. З’ясовано, що велика увага у підготовці майбутніх фармацевтів приділяється вивченню клінічної фармації, що у найближчому майбутньому дасть їм право виписувати рецепти. Зроблено висновок, що мета підготовки фармацевтів – це збереження та покращення здоров’я населення в результаті надання висококваліфікованої фармацевтичної допомоги. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Порівняльна професійна педагогіка uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject фармацевт uk_UA
dc.subject Велика Британія uk_UA
dc.subject фармацевтична освіта uk_UA
dc.subject освітні програми uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.title Особливості професійної підготовки фармацевтів в університетах Великої Британії uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of pharmacists’ professional training at the UK universities uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись

Статистика