Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Особливості професійної підготовки фармацевтів в університетах Великої Британії

Show simple item record

dc.contributor.author Третько, В. uk_UA
dc.contributor.author Шунков, В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-03-18T18:08:43Z
dc.date.available 2025-03-18T18:08:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Третько В. Особливості професійної підготовки фармацевтів в університетах Великої Британії / В. Третько, В. Шунков // Порівняльна професійна педагогіка. – 2022. – Т. 12, № 2. – С. 35-44. DOI: https://doi.org/10.31891/2308-4081/2022-12(2)-4 uk_UA
dc.identifier.other https://doi.org/10.31891/2308-4081/2022-12(2)-4
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8038 en
dc.description.abstract Стаття присвячена розкриттю особливостей професійної підготовки фармацевтів у досвіді Великої Британії. Встановлено, що фармацевтична освіта у Великій Британії спрямована на отримання фахових знань, умінь та навичок для успішної реалізації в усіх потенційних напрямах кар’єри фармацевта (соціальна фармація, лікарська фармація, промислова фармація, фармацевтичні дослідження). Констатовано, що фармацевтична освіта Великої Британії докорінно змінена з 2012 р. у зв’язку із запровадженням «інтегрованих» освітніх програм підготовки майбутніх фармацевтів. Презентовано структуру фармацевтичної освіти Великої Британії. З’ясовано, що визнаною кваліфікацією, яка дозволяє професійну реєстрацію в Королівському фармацевтичному товаристві Великої Британії, є 4-річна програма MPharm, після завершення якої обов’язковою умовою є річна програма стажування (інтернатура). Охарактеризовано вимоги та основні етапи для отримання професійної кваліфікації фармацевта у Великій Британії. Проаналізовано особливості освітніх програм MPharm університетів Великої Британії: структуру, зміст, тривалість навчання, відповідність європейським освітнім стандартам. Представлено освітню програму магістра фармації (MPharm) університету Бредфорда, яка базується на 4-річній моделі «бакалавра», проаналізовано її структуру та етапи навчання. Встановлено, що для студентів, які опановують програму MPharm, передбачено чотири варіанти її завершення: отримання сертифікату вищої освіти, диплома вищої освіти, ступеня бакалавра фармацевтичних досліджень та ступеня магістра фармації. Охарактеризовано вимоги до присудження ступенів та програмні результати навчання. З’ясовано, що велика увага у підготовці майбутніх фармацевтів приділяється вивченню клінічної фармації, що у найближчому майбутньому дасть їм право виписувати рецепти. Зроблено висновок, що мета підготовки фармацевтів – це збереження та покращення здоров’я населення в результаті надання висококваліфікованої фармацевтичної допомоги. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Порівняльна професійна педагогіка uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject фармацевт uk_UA
dc.subject Велика Британія uk_UA
dc.subject фармацевтична освіта uk_UA
dc.subject освітні програми uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.title Особливості професійної підготовки фармацевтів в університетах Великої Британії uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of pharmacists’ professional training at the UK universities en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics