Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тарчинець, Ю. | uk_UA |
dc.contributor.author | Тарчинець, О. | uk_UA |
dc.contributor.author | Пудова, С. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T16:48:31Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T16:48:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Тарчинець Ю. Особливості проведення практичних занять із медичної та біологічної фізики під час дистанційного навчання / Ю. Тарчинець, О. Тарчинець, С. Пудова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2021. – № 1 (105). – С. 278–287. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/8009 | en |
dc.description.abstract | У статті визначено проблемні сторони під час повного дистанційного навчання під час проведення практичних занять із медичної та біологічної фізики для студентів-медиків першого курсу, а також можливі шляхи їх вирішення. Серед основних проблемних напрямів зазначено відсутність якісного й доступного відеозв’язку між студентами та викладачем; дефіцит навчальних матеріалів, адаптованих під онлайн-навчання; можливість необ’єктивного оцінювання знань, умінь, навичок студентів; неефективна взаємодія студентів із викладачем. Розглянуто можливі шляхі мінімізації розриву між онлайн- та офлайн-навчанням щодо якості досягнення навчальних цілей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | медична та біологічна фізика | uk_UA |
dc.subject | студенти-медики | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | COVID-19 | uk_UA |
dc.title | Особливості проведення практичних занять із медичної та біологічної фізики під час дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | en |